16/09/2015

SHOPPING LIST

Fall



Tykkään tosi paljon tummista huulipunista ja ainakin mun mielestä ne sopii tosi hyvin erityisesti syksyyn. Oon ainakin nyt harkinnut hankkivani MAC:in huulipunia sävyissä Smoked purple ja Diva (+monta muuta sävyä mitkä ois kiva omistaa)Valitettavasti ne ovat mulle kuitenkin sen verran hintavia ettei niitä heti noin vain viitsi ostaa. Sitten myös semmosta ruskeen sävystä huulipunaa oon ettimässä.

Oon koittanu tässä syksyn aikana metsästää itelleni sopivaa trenssitakkia, mutta huonoin tuloksin. Kaupoissa ei oo ollu joko kokoja tai sit malli on ollu mulle liian pitkä. Ehkä ton hankinta pitää jättää sit ens keväälle tai syksylle. Paksun kaulahuivin haluisin ehkä vähän tummemmassa sävyssä kun toi mikä tossa kuvassa näkyy. Kollaasin ihana viininpunanen laukku löytyykin multa jo (<3). Ensin vähän epäröin tota väriä ja oli niin lähellä etten taas sortunut siihen turvalliseen mustaan, mutta onneks niin ei käyny. Tuo vähän piristystä mun mustiin vaatteisiin.
Untitled #2


Toinen takki mitä oon kovasti yrittäny tässä löytää on sopiva nahkatakkia. Itelläni on tällä hetkellä vähän liian iso nahkatakki, jonka ostin joskus, koska aattelin et sen alle mahtuu sit paksummatkin paidat, mut ongelmana on nyt kuitenki liian pitkät hihat. Paksu pohjaset ja korkoset talveen/syksyyn sopivat kengät olis myös jees.

Millasia  juttuja teidän ostoslistallanne on syksyksi? Ja mielipiteitä hei kiinnostaako tälläset postaukset? Ite ainakin tykkään tällästen kollaasien tekemisestä! Oon alkanu ite innostuu enemmän tästä bloggailusta ja musta olis muuten tosi kiva jos kertoisitte onko teitä täällä enää yhtään lukemassa? :D

2 comments:

  1. Mulki ollu viime aikoina etsinnäs sopiva trenssi : D Sininen ois kiva. Uskaltauduin myös ostamaan yhen sinisen laukunki! Ihan kivaa vaihtelua...
    Ja täällä tosiaan yksi lukija ilmottautuu! (Pienen tauon jälkeen..)
    Kollasit on kivoja :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ihanaa ainakin joku lukee :D ite en oo sitä trenssiä vieläkään löytäny ja tosiaan sininenkin vois olla kiva!
      Oottelen jos säkin alat tauon jälkeen innostuu taas postailemaan :)

      Delete