13/01/2016

2 0 1 6

Downloads1-003

Eksyin tänne jostain syystä kirjottelemaan, vaikka tuntuu että mun kirjotustaito on ollu viimeaikoina ihan hukassa. Noin kaksi viikkoa sitten vuosi vaihtui ja kymmenen päivää sitten täytin hurjat 20 vuotta! Tuntuu vieläkin vähän oudolta. Aika on menny tosi nopeesti ja kohtahan mulle alkaakin tulemaan kaikkia niitä pääsykoe juttuja, mutta nyt ainakin vihdoin uskon hakevani mulle sopivalle alalle.

Oon löytänyt tosi monia uusia meikkisuosikkeja tosi lyhyessä ajassa, esimerkiksi kollaasissa näkyvän The Balmin Mary Lou Manizerin, jonka sain siskolta joululahjaksi. Oon muutenkin ihan rakastunu kyseisen merkin pakkauksiin, että iha niiden takia tekis mieli hankkia lisää hah.

Sitten taas asiasta ihan toiseen. Poikaystävä oli tosi järkyttynyt pari kuukautta sitten kun kuuli et en ollut nähnyt mitään Star Wars -leffoja. No nyt ollaan sit saatu kaikki katottua, myös uusin leffa mukaan lukien! Pakko sanoa etten aluks ollu kauheen innostunu kattomaan noita leffoja, mut ne oli kyllä loppujen lopuks aika hyviä.  

No comments:

Post a Comment