12/03/2016

recent buys

IMGP3466
MANGO // H&M

Uusimpia tulokkaita mun vaatekaapissa on Tallinnan alennusmyynneistä löytynyt paita ja harmaa pitkä paita, jossa on halkiot sivuissa. Molemmista tykkään tosi paljon! Taisin just jollekkin muuten sanoa kuinka vihaan vaatteissa oranssia ja sen sävyjä. Jostain syystä kuitenkin vähän tollasia oranssihtavia vaatteita on alkanu viime aikoina löytyä munkin kaapista. Käytiin myös tänään Mian kanssa kirppareilla, joista löysin kans pari vaatetta, mutta niistä ei oo nyt kuvia.
 
IMGP3388

Beauty UK Posh Palette No. 2 Masquerade
Maybelline Fit me concealer 
ST. MORIZ self tanning mousse
EcoTools airbrush concealer


Kaksi odotettua pakettia saapui mulle vähän aika sitten postista! Toinen Cocopandalta ja toinen Feeluniquelta. Tuttuina tuotteina oli ST.MORIZin itseruskettava mediumina (+levitys hanska) a sitten mun vakkari Fit me concealer. En oo kauheen montaa eri itseruskettavaa omistanu, mutta toi on varmaan paras mitä oon tähän asti kokeillu!  Kokeiluun tilasin uuden luomiväripaletin ja meikkisiveltimen. Sivellin olikin sitten vähän odotettua isompi eikä sovikkaan tarkotukseen mihin sitä olin ajatellu, mutta eiköhän tolle löydy muutakin käyttöä.

No comments:

Post a Comment