02/03/2017

ESSENCE

IMGP6106
Ostin tossa yks päivä pari uutta Essencen tuotetta kokeiltavaks ja ajattelin esitellä niiden lisäksi mun aikaisemmin löytämiä suosikkeja.

Tossa ylimmässä kuvassa kaikki muut on uudempia hankintoja paitsi yläkulmassa oleva silmäluomen pohjustaja joka on ollu pitkään mun suosikki. Kaikki on ollu alle 5e/kpl ja jokasta oon ehtiny ainakin jonkun verran kokeilemaan. Pakko ekana sanoa et toi Camouflage meikkivoide yllätti mut täysin! Se oli tarpeeks peittävä ja hyvän sävynen. Yleensä markettimeikkivoiteet on mun ihonsävylle liian pinkkejä, mutta tää sulautu mun keltapohjaiseen ihoon yllättävän hyvin.

Meikkivoiteen lisäks mun suosikeiks nousi nämä: Lash & Brow Gel Mascara, joka pitää kulmakarvat kivasti ojossa. Mun aikasemmat Essencen ripsari kokeilut on ollu aika huonoja, mut Get Big! Lashes Volume Curl Mascarasta oon tykänny vaikka mulla kesti vähän aikaa tottua käyttämään noin paksua harjaa. Ainakaa mulla ei oo varissu päivän aikana alaluomille tai muutenkaa levinny.  Liquid Ink eyeliner ja Long Lasting silmänrajauskynä on ollu kans tosi toimivia.

Luomivärejä en oo osannu viel oikeen käyttää, mutta ainakin toi tummanruskea sävy  06 mr. mocca-bean on tosi pigmenttinen ja sain sillä kans contourit tehtyä. Vasemmassa alanurkassa oleva Blush ball sävyssä 30 cinnamon candy (vaaleanpunaisempi kuin kuvassa) ei ollu kauheen pigmenttinen. En oo kyl kauheesti ennen poskipunia käyttäny niin tää ainakin sopi mulle näin alkuun. Sit Prettifying lip oil ei ollu mitenkään erikoinen, mut kyl sen loppuun käyttää.
Pictures1

vasemmalta: 08 Girl next door, 10 Berry on my mind, 08 Red Blush, 05 Soft Berry ja Velvet Stick, jonka sävyn nimeä en löydä.
 Huulipunista ylin 12 Candy love ja alin Velvet Matt 24.

Näistä eniten oon käyttäny 08 Girl next door huultenrajauskynää ja punasta Velvet Stick:iä. Näistä pettymys oli Velvet Matt, joka ei pysy kauheen hyvin mun huulilla.

Ootteko te tehneet hyviä löytöjä Essenceltä?

No comments:

Post a Comment