14/11/2017

Cosmetic Warrior

Rosycheek
Ostin viime kuussa ekaa kertaa Lushilta tuorenaamion. Lushin tuotteet on yleensä tosi hyvän tuoksusia ja kivan näkösiä, mut tietty tän tuorenaamion kohalla päädyin ei niin hyväntuoksuiseen ja en niin houkuttelevan näköseen Cosmetic Warrior - nimiseen naamioon. Mulla on siis tosi rasvottuva
iho ja oon pitkään kamppaillu mun akneen taipuvan ihon kanssa, joten siks halusin kokeilla tätä. Musta tää oli ihan kiva naamio, vaikka ei tää mitään älyttömän suurta muutosta tehnyt mun iholle. Iho tuntu kuitenki ihanan puhtaalta tän jälkeen ja jonkun verran väheni rasvasuus, punasuus ja finnit. Haluisin vielä päästä kokeilemaan noita muitakin naamioita!

IMGP9179
IMGP9391Tässä vielä ne ihan uusimmat ihonhoito tuotteet, The Ordinaryn tilaus: Niacinamide 10% + Zinc 1%, Salicylic Acid 2% ja Organic cold-pressed rose hip seed oil. Näistä en osaa vielä kunnolla sanoa mitään, mutta ainakin oon lukenu hyviä arvosteluja näistä ja mulla on aikasemmin ollut saman merkin hyaluronihappo, josta oon tykännyt.

No comments:

Post a Comment