11/03/2019

Pitkästä aikaa

IMG_8502
IMG_8504-1IMG_8479-1
Blogista melkeen puolen vuoden tauko, johon ainoa syy on ollu väsymys. Mulla keräänty viime vuoden lopussa hirveesti asioita mitä on piti hoitaa ja siihen päälle vielä lopputyön tekeminen ja työt. Vapaa-aikaa oli tosi vähän ja jostain oli sillon sitten pakko karsia, koska aikaa ei vaan riittänyt yksinkertaisesti ihan kaikkeen mihinkä olisin halunnu. Mä jotenki aina onnistun keräämään ittelleni sairaasti tekemistä pienelle aika välille, mikä ei kyllä oo kauheen hyvä asia. Nyt on onneks lopputyö aika hyvällä mallilla ja toukokuussa olis tarkotus valmistua!

Sain jouluna uuden kameran käyttöön ja nyt oon vähitellen opetellut sitä käyttämään. Nyt mulla on ollu myös vihdoin vähän enemmän aikaa esimerkiksi maalailuun, joka onkin ollut aika rentouttavaa työn ja koulun ohessa. Vielä olis lähiaikoina tarkotus tehdä isompi taulu olohuoneeseen ja tossa viimesessä kuvassa onkin mun pieniä kokeiluja siihen liittyen.

No comments:

Post a Comment