31/10/2015

Ä I T I

DSC_2882-003Alunperin mun oli tarkotus pistää tänne tänään mun eilisestä halloween meikistä kuvaa, mutta se jäiki sitten lopulta tekemättä. Eilisen työpäivän jälkeen olin ihan hirveen väsyny ja kärsin kauheesta pääkivusta, joten en sitte jaksanu lähteä mihinkään juhlimaan ja nukahinki siinä jo yhenksän jälkeen.

Tässä teille kuitenkin kuva mun äidistä, joka lähti tänään kaverinsa halloween -juhliin! Siskoni meikkasi ja minä kiharsin ja tupeerasin hiukset. Tuli ainakin nyt käyttöä tolle mun mustalle huulipunalle, joka oli jäänyt tonne laatikkoon melkeen käyttämättömäksi. Pitäs joskus kokeilla käyttää tota jossain.

2 comments:

  1. sun äiti näyttää kyl ihan sulta tos kuvassa! (tai siis oikeestaa sä siltä) :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha joo onha meis vähä samaa näköä :D

      Delete