15/11/2016

UUSIA JUTTUJA

IMGP4727-001

Tälläsenä 157cm pitusena harvoin oikeesti löydän pituudelta sopivan kokosia housuja, jotka olis vielä kaikenlisäks istuvat, mut nyt löyty Zarasta ihan täydelliset!  Myöhemmin kotona huomasin lapusta että nää onki cropped malliset, joten ei ihme et oli mulle sopivat hahhah. Pitkähihaisen paidan ostin New yorkerista. Tosta oli tosi vaikee saada järkevää kuvaa, mutta se on siis takaaa pitkä ja edestä lyhyt.

Ja kyllä, ostin kesäkengät talvella. Oon aina halunnu tollaset paksupohjaset tennarit ja  nyt ku löysin vielä tollaset ihanat samattiset ja oikeen kokoset about kuukaus sitten UFF:ilta oli pakko ostaa. Hintakaan näillä ei ollut kuin n. 9euroa.


IMGP4713
Pictures2-001
vasen: Exotic, oikea: Ruffle Trim

Samalla kun tilasin feeluniquelta mun luotto Maybelline fit me concealeria (koska sitä 20 sävyä en oo löytäny enää Suomesta?) niin ajattelin tilata kokeiluun näitä NYX:in Lingerie nestemäisiä huulipunia. Tuli kyllä kauhee valinnan vaikeus, kun en tietenkää voinu kaikkia tilata ja kaikki nää lingerie sävyt oli tosi kivoja. Päädyin sit lopulta tilaamaan sävyt Exotic ja Ruffle trim. Näistä kuitenkin toi exotic oli enemmän mun sävynen. Nää on mun mielestä tosi kivan näkösia ja pysyy myös hyvin huulilla! oon tyytyväinen.

No comments:

Post a Comment