12/12/2016

NIGHT OUT

Downloads-001IMGP5155-001 Lauantaina oli pikkujoulut ja pitkästä aikaa mulla oli mekko päällä. Vaikka se mekko ei tuntunut kauheen hyvältä idealta siinä vaiheessa kun tajuut että ulkona on melkeen kymmenen astetta pakkasta.

Oon ollu aikasemmin kauheen epävarma luomivärien käytöstä, koska musta on tuntunut etten vaan osaa tehdä niillä mitään hienoa tai mitään mikä sopis mulle. Yleensä mun silmämeikissä on vaan eyeliner ja ripsari. Nyt oon kuitenkin alkanu innostuu näistä pikkuhiljaa enemmän ja harjotellu esimerkiks Youtube-videoita kattomalla ja kokeilemalla. Omistan ehkä kolme luomiväripalettia ja eniten käytössä mulla on nyt ollu tää The Balmin Nude dude - paletti, jolla tein myös pikkujoulumeikit (harmi kun noista ei oo parempaa kuvaa). Seuraavaks hankinnassa taitaa olla Morphen 35o-paletti tai joku missä on vähän kirkkaampia/värikkäämpiä sävyjä.

No comments:

Post a Comment