29/01/2018

January through my phone

IMG_1213

Tammikuu: täytin 22, ja ollut suurimmaks osaks koulussa ja töissä, mutta kuitenkin ihan hyvin ehtinyt nähdä kavereitakin. Eli ollu ihan sopivasti tekemistä. Kameran käyttö on tässä alkuvuonna jääny kuitenkin aika vähälle, niin päätin nyt koota puhelinkuvista kollaasit.

1. Nyt kun tässä selailin mun ottamia kuvia tältä kuulta, niin suurin osa mitä löysin oli ruokakuvia... Tää kuva on Fafa'sista. Bataattiranskikset ja falafel & halloumi - pita on mun suosikkeja!

2. & 4. Sisko tuli käymään täällä yks päivä. Tehtiin nuudeleita, jossa oli kananmunaa, maissia, tofua ja papuja. Tätä ruokaa ( ja tästä vähän muunneltujakin versioita) on kyl tullu syötyä monta kertaa tässä kuussa, kun se on niin nopee ja helppo valmistaa. Niin ja totta kai hyvänmakustakin! Sen kanssa juotiin vielä matchalattea.

3. Maisema koulumatkalta.

IMG_12321. Sain vihdoin otettuu käyttöön joululahjaks saadut käsisaippuan ja rasvan. Niille alustan ja laitoin niiden lisäks vielä huonetuoksun. Tykkään hirveesti tollasista huonetuoksuista, harmi et ainakin noi tollaset pienet ei kestä kauheen pitkään.

2. & 3.  Mä tykkään lumesta, tai ainakin siitä miltä se näyttää. Viime viikon lumisateet ja tuuli kyl koetteli mun hermoja. Varsinkin kun yks päivä nappasin kiireessä huputtoman takin ja pipoa oon muutenkin niin huono käyttämään että se vaan jäi kotiin. Tuuli heitteli kivasti lunta joka suunnasta ja tietenkin mun hiukset päätti kerätä siitä kaiken minkä ehti, eli tuloksena kiva lumikasa niskassa. Ehkä ens kerralla muistan sen pipon/hupun.

4. Ja lisää ruokaaa. Kaverilla katottiin leffaa ja tehtiin tosi hyviä vegeburgereita! 

No comments:

Post a Comment